Možnost elektronskega naročanja v ambulantah
V družinskih ambulantah Zdravstvenega doma Škofja Loka je odslej možno tudi elektronsko naročanje storitev preko aplikacije doZdravnika.si. Ta omogoča dostop do številnih storitev.
Pacientke in paciente vabijo k uporabi aplikacije doZdravnika.si (KLIK).
To je, kot izpostavljajo, sodobna in varna spletna rešitev, ki ne zahteva osebnih stikov, telefonskih klicev ali elektronskih sporočil brez odgovora. Aplikacija beleži vsako posamezno aktivnost in o tem tudi samodejno obvešča pacienta in zdravnika.
Varno in zanesljivo lahko dostopate do storitev kjerkoli in kadarkoli:
- Naročanje na prosti termin za pregled pri izbranem zdravniku.
- Odprtje bolniškega staleža.
- Naročanje zdravil v stalni terapiji.
- Naročanje kontrolne napotnice pri specialistu.
- Osebni video posvet z zdravnikom.
- Prejem zdravstvene dokumentacije iz različnih zdravstvenih ustanov.
- Prejem EU covid-19 potrdila o cepljenju, testiranju s PCR ali HAGT testom.
Postopek registracije traja le nekaj minut, je preprost in ne zahteva predznanja. Več informacij najdete na spletni strani aplikacije (KLIK).
Preko aplikacije lahko torej le z nekaj kliki naročite napotnice za preglede, recepte za zdravila, bolniški stalež, medicinsko tehnične pripomočke, naročilnice za plenice ali vložke, zdravniku predate kratko sporočilo ...
Aplikacijo pridobite tako, da ob prvem obisku v ambulanti vašega zdravnika zaprosite, naj vam pošljejo e-mail s povezavo ali to storite z zahtevo po elektronski pošti. Prejeli boste povezavo in opravili verifikacijo, ki jo mora zaradi varnosti osebnih podatkov potrditi ambulanta.
Od 1. marca bo to edina možna elektronska komunikacija z ambulanto, poleg telefona in osebnega stika, elektronska pošta oziroma sporočila ne bodo več mogoča.