Začasni ukrepi v upravnih zadevah
Na Občini Škofja Loka v Žigonovi hiši, ki se nahaja na Mestnem trgu, je potrebna predhodna najava strank, veljajo pa tudi nekateri drugi začasni ukrepi v upravnih zadevah.
V petek, 19. 11. 2021, je začel veljati Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Ur. l. RS, št. 180/2021). Nov odlok se nanaša na:
- vlaganje vlog (tudi elektronskih),
- omejitev sodelovanja javnosti,
- pregledovanje dokumentov,
- vročanje in
- podaljšanje določenih rokov.
Povezava do odloka: https://zakonodaja.ulinfotok.si/_pdf/2021/Ur/u2021180.pdf
Posebej opozarjamo, da se vloga lahko fizično vloži pri Občini Škofja Loka le, če se po zakonu lahko vloži samo pri organu. Vložitev vloge je treba predhodno najaviti in se o času vložitve dogovoriti:
- po elektronski poti: obcina@skofjaloka.si
- ali po telefonu: 04/ 511-23-00.
Vloge po elektronski poti se lahko vložijo tudi brez varnega elektronskega podpisa s kvalificiranim potrdilom. V teh vlogah se vložnik lahko identificira z elektronskim podpisom, ki ni enakovreden lastnoročnemu podpisu, z uradno dodeljeno identifikacijsko številko ali drugim enoličnim identifikatorjem, ki ga za potrebe elektronskega poslovanja določi Občina Škofja Loka. Vloge po elektronski poti se vložijo tako, da se pošljejo na naslov: obcina@skofjaloka.si.
V prostorih organa se ne izvaja pregledovanje dokumentov, če se stranki ali drugi osebi, ki izkaže pravni interes, lahko pošlje kopija dokumentov zadeve.
Odločbe, sklepi in drugi dokumenti se lahko vročajo z vložitvijo v elektronski predal, ki ni varen elektronski predal po 86. členu ZUP, ob upoštevanju četrtega odstavka 306.a člena ZUP.
Organ s sklepom, izdanim na zahtevo stranke, lahko podaljša rok za izpolnitev obveznosti, določene s posamičnim upravnim aktom, če stranka obveznosti iz upravičenega razloga ne more izpolniti pravočasno.