Zaupajte nam mnenje o prometu
Oblikujemo novo celostno prometno strategijo (OCPS). Pri tem pa si želimo sodelovanja čim več Ločank in Ločanov. In ne, ni vseeno, če ne sodelujete. Prav vsako mnenje šteje.
Z občankami in občani smo na temo prometne strategije spregovorili v ponedeljek v Miheličevi galeriji. Beseda je tekla o izzivih na področju hoje, kolesarjenja, javnega potniškega prometa in vožnje z osebnimi vozili ter viziji prometa v Škofji Loki.
Želimo pa si še več vaših osebnih vtisov, zato vas vljudno vabimo na javno razpravo v četrtek, 11. julija 2024, ob 17. uri v Sv. Duhu v prostorih Kulturnega doma Sv. Duh, Sv. Duh 10, Sv. Duh
Javno razpravo bo vodil IPoP – Inštitut za politike prostora ob podpori Regionalne razvojne agencije Ljubljanske urbane regije (RRA LUR) in Ljubljanskega urbanističnega zavoda (LUZ), partnerjev v konzorciju za izdelavo OCPS Škofja Loka.
Če nikakor ne najdete časa, da bi se udeležili javne razprave, vas spodbujamo, da prometno težavo označite na spletnem zemljevidu (KLIK). Označite lahko problematična prometna žarišča in opišete konkretne težave, s katerimi se srečujete v prometu. Jeseni boste lahko na istem mestu predlagali tudi ukrepe.
Če ne želite označiti konkretnih lokacij, potem vsaj izpolnite anketo o prometu v naši občini (KLIK).
Rezultati javnih razprav, spletne javne razprave in ankete bodo ključni pri nadaljnjem oblikovanju OCPS Škofja Loka. V strategiji bodo imeli prednost mehki ukrepi, ki ne vključujejo gradnje in trajnostni potovalni načini, ki nadomeščajo uporabo avtomobilov.
Veselimo se vašega sodelovanja pri začrtanju prihodnosti prometa v naši občini.
Vaše mnenje res šteje, tudi če ste do zdaj mislili, da ne. Če ne boste povedali, morda še ne vemo oziroma ne bomo vedeli. Naj vam ne bo vseeno. Občina Škofja Loka se namreč močno trudi na področju trajnostne mobilnosti. V prejšnji strategiji so bili vključeni ukrepi, porazdeljeni na pet vsebinskih stebrov: Celostno trajnostno načrtovanje in ozaveščanje, hoja, kolesarjenje, javni potniški promet in motorni promet. Realizacija je – to vidimo vsi - več kot očitna. Velik poudarek je bil na pridobivanju nepovratnih sredstev za zagotavljanje ustreznejše, varnejše in sklenjene infrastrukture za pešce in kolesarje. Izboljšali smo ponudbo storitev prevoza potnikov v mestu z Agato in Jurijem, zagnali smo sistem izposoje koles eKOLOka, začeli s spremljanjem potovalnih navad v podjetjih, pripravili vse potrebno za prenovo načrta izvajanja parkirne politike, poskrbeli za odpravo in ublažitev določenih kritičnih mest na področju prometne varnosti, izboljševali kakovost cestne infrastrukture, izvajali promocijske kompanije in še marsikaj. Vse te aktivnosti se – seveda – nadaljujejo, ker gre za obsežne projekte, ki se nikoli ne končajo.
Glede na dane možnosti smo zadovoljni z oceno dosežkov in učinkov pretekle strategije. Ker je bila to prva generacija celostnih prometnih strategij, je ta vključevala tudi ukrepe, ki presegajo naše pristojnosti. Tako so bili tudi nekateri ukrepi delno realizirani. Vedeti moramo, da so naše potrebe in želje različne, nekateri si želimo varno potovati s kolesom, drugi se od točke a do b vedno odpravijo z avtomobilom, tudi če je pot krajša od dveh kilometrov, spet tretji so gibalno ovirani in nimajo drugih možnosti, kot da izkoriščajo različne oblike pomoči ... Najti moramo najboljšo možno pot za različne interese.
Zdaj je čas in priložnost, da gremo ponovno skozi celoten proces in preverimo, kje je možnost nadgradnje, tako vizije kot ciljev in ukrepov.
Pomagajte nam tudi vi.